کابل های سکوهای بهره برداری نفت و گاز

برند های تولید کننده کابل های سکوهای بهره برداری نفت و گاز
نام برند نشان تجاری دریافت کاتالوگ دسته‌بندی
Belden دریافت فایل کابل های ورودی
Elettrotek دریافت فایل کابل های ورودی
Leoni دریافت فایل کابل های ورودی
Prysmian دریافت فایل کابل های ورودی
TF cable دریافت فایل کابل های ورودی
TMC دریافت فایل کابل های ورودی

سکوهای نفتی در مرحله بهره برداری دارای تجهیزات برقی ، ابزار دقیقی و مخابراتی خاص و  متعددی می باشد که نیاز به کابلهای مخصوص سکوها  که معمولا فراساحلی (off-shore)  گفته می شود را  دو چندان می نماید. این کابل ها عمدتا تحت استاندارد  NEK 606  ساخته می شوند و  معمولا با کدهای RFOU ، BFOU ،  BUو RU  شناخته می شوند .در این نوع  کابل ها عایقی که در قسمت داخلی و روکش نهایی استفاده می گردد معمولا SHF1,SHF2 /می باشد . عایق سیم های تشکیل دهنده کابل ها عمدتا از ترکیبات  XLPE ,EPR,EVA,SHF1,SHF2 می باشد.

شرکت کابل الماس خاور میانه تامین کننده کابلهای صنایع دریایی همچون سکوهای دریایی حفاری، سکوها و ایستگاه های ذخیره سازی و بارگیری و غیره است. محدوده کامل کابلهای مقاوم در برابر گل و لای حفاری که همگی ضد حریق و بدون هالوژن نیز میباشند، دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر مشتقات نفت و گاز، ساییدگی، رطوبت و تابش آفتاب میباشند و حتی محدوده تولیدات خاصی از این کابلها در برابر آتشهای احتمالی در تاسیسات نفتی مقاومت دارند.

شرکت کابل الماس خاورمیانه با استفاده از انبارهای خود در جبل علی دوبی توانایی تامین این کابلها را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.

استاندارد ها و گواهی های مرتبط با کابل های سکوهای بهره برداری نفت و گاز