کابل های تلکام زیر دریا

برند های تولید کننده کابل های تلکام زیر دریا
نام برند نشان تجاری دریافت کاتالوگ دسته‌بندی
Helenic دریافت فایل کابل های تلکام زیر دریا
Henely دریافت فایل کابل های تلکام زیر دریا
Hengtong دریافت فایل کابل های تلکام زیر دریا
Hexatronic دریافت فایل کابل های تلکام زیر دریا
NKT دریافت فایل کابل های تلکام زیر دریا
NSW دریافت فایل کابل های تلکام زیر دریا
Prysmian دریافت فایل کابل های تلکام زیر دریا

به دلیل سختی دسترسی و هزینه هنگفت تعمیرات، کابلهای زیر دریایی از جمله کابلهایی هستند که قابل چشم پوشی نیستند. ساختمان کابلهای زیردریایی بسیار پیچیده و High-Tec هستند، معمولا کابلهای قدرت و فیبر نوری در کنار هم در یک کابل قرار میگیرند تا رساندن الکتریسیته و سیگنالهای مخابراتی را به ایستگاه های offshore برسانند. به همین دلیل انقطاع در این کابلها باعث بروز صدمات مالی بسیار سنگینی میشود که برای جلوگیری از این صدمات مالی استفاده از کابلهای با تکنولوژی بالا توجیه اقتصادی پیدا میکند. به همین دلیل استفاده از کابلهای با عایق XLPE در کابلهای زیر دریایی استفاده میشوند چرا که از قابلیت اعتماد بسیار بالا، مقاومت بسیار عالی در برابر مواد شیمیایی، حلالها و مشتقات نفت و گاز  برخوردارند.

همچنین توانایی تحمل کششها و تنشهای مکانیکی بسیار بالا و نیز مقاومت در برابر سایش نیز از مشخصات XLPE میباشد. از دیگر مشخصات این عایق تحمل دمای بسیار بالا و حفظ ساختار آن در دمای بالای ºC 90 است که باعث میشود توانایی تحمل حرارتهای بالا ناشی از اتصال کوتاه را داشته باشد.

شرکت کابل الماس خاورمیانه با استفاده از تخصص خود در ارایه مشاوره و تهیه  کابلهای دریایی به عنوان یکی از شاخص ترین شرکتهای فعال در این زمینه قرار دارد.

استاندارد ها و گواهی های مرتبط با کابل های تلکام زیر دریا