کابل های کشتی های خاص

برند های تولید کننده کابل های کشتی های خاص
نام برند نشان تجاری دریافت کاتالوگ دسته‌بندی
Habia دریافت فایل کابل های کشتی های خاص
Leoni دریافت فایل کابل های کشتی های خاص
TMC دریافت فایل کابل های کشتی های خاص

کسترش صنعت کشتی سازی یکی از زیرساخت های توسعه  حمل و نقل  دریایی و صنایع نظامی می باشد. کشتی های تجاری خاص و کشتی های نظامی  از نظر تیپ کابل مصرفی در یک گروه قرار می گیرند.

کابل های مورد استفاده در این صنعت عمدتا کابل برق ، ابزار دقیق ،مخابرات  و انتقال دیتا می باشند که بر طبق استاندردهای خاصی ساخته می شوند و کابلسازان معتبر دارای تاییدیه های مربوطه از سازمان های مورد نظر می باشند.شرایط سخت محیطی از نظر دما ، فشار  و محیط دارای ترکیبات شیمیایی خاص از ویژگیهای این نوع کابل ها می باشد.یکی از پارامترهای اساسی در این نوع کابل ها مقاومت در برابر نفوذ طولی آب می باشد. ممانعت از نفوذ آب طبق معیارهایی قابل سنجش می باشد.

عایق این کابل ها عمدتا XLPE و روکش نهایی آنها SHF1 می باشد .داشتن خاصیت هالوژن فری و کم دود بودن دراکثر موارد مورد نظر  کارفرمایان می باشد. در برخی موارد ضد حریق بودن کابل نیز از  ویژگی های  طراحی می باشد.مقاومت در برابر روغن و آب دریا نیز از ویژگی های بدیهی و اولیه  این سری کابل ها می باشد. دربرخی کاربردها در صنعت کشتی سازی از کابل های با  روکش نهایی PO پلی اولفین نیز استفاده می گردد.

شرکت کابل الماس خاور میانه دارای  قابلیت تامین  این کابل های تخصصی را به صورت سفارشی می باشد.

استاندارد ها و گواهی های مرتبط با کابل های کشتی های خاص